Det blir en Winnerbäck-höst med längtan till våren
Våren 2026 åkte Lars Winnerbäck tillsammans med sitt älskade liveband ner till södra Frankrike och Provence. Målet var La Fabrique, inspelningsstudion där bland annat Radiohead,...
26/5 släpper Docenterna ny musik. Självklart i det mest klassiska av popformat, singeln. Två låtar som båda kan betraktas som A-sidor, “Södermalm” och ”Liv i Norr”. Båda producerade av Henrik Oja som tidigare jobbat med Annika Norlins Säkert!